fredag 5 augusti 2011

På återseende

Jag har varken hunnit blogga eller läsa särskilt mycket den gånga veckan. Det har kommit fram till den där tiden på året som jag kallar "när åker du?"-tiden, då alla ens vänner plötsligt ska flytta, antingen för att jobba i en annan stad eller för att åka tillbaka till sitt universitet. Så jag har på sista tiden hoppat från vän till vän, arrangemang till arrangemang, för att hinna träffa alla innan de åker.

Första vännen flyttar på nu kommande måndag, nästa på torsdag och sedan så droppar de bara av en efter en tills det bara är jag kvar (ska inte tillbaka till Umeå förrän i början av september).  Då borde jag ju ha gott om lästid i alla fall, särskilt som min pojkvän har gått tillbaka till att jobba skift då och inte lär vara hemma så mycket.

I helgen ska jag på bröllop och när jag kommer tillbaka så ska jag blogga om "A Storm of Swords" och min jobb-bok "High Five" (Evanovich).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar