onsdag 16 juni 2010

Louder than sirens, louder than bells

Det här är en minibörjan på min presentation, my autobiography. Eller så är det bara jag som visar min fåfänga sida.

Mittpunkten i mitt liv (usch, vad hemskt det låter - och inte så superwomenpowerigt) har de senaste 7-8 månaderna varit denna herre. Bild från studentbalen för exakt en vecka sedan.




Och detta är en stor högtid, för det visar att jag verkligen har blivit mer orädd. Jag ger bloggsfären - for the very first time - en bild på mig själv. (Dock så ser man ju inte mitt ansikte)... och det har ingenting att göra med att jag är sjukt stolt över frisyren. Den var freakin awesome, men en riktig plåga.

Det hela började hos frisören klockan 9 på morgonen med att håret rullades upp på spolar (plååga!) och sedan så var det in i värmetorken i 1,5 timme! Det ni! Därefter så blev det bara värre och värre, med hårnålar som stack och tuperat hår som slets fram och tillbaka. Håret gjorde ont oavbrutet fram till 3 a.m då jag äntligen fick ta ut det. Fast snyggt var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar