fredag 11 februari 2011

Bokreafynd II

Jag har trillat dig igen. Efter det här så tänker jag inte köpa några fler böcker förrän till sommarlovet, jag lovar! Var in på Adlibris och plötsligt så blev min bokhylla 6 böcker rikare, tre från bokrean och tre som jag bara verkligen ville ha.

"Monday Mourning" av Kathy Reichs - jag har alla böcker fram till denna, så när den kostade endast två tjugolappar så var jag ju tvungen att slå till.
"Farligt byte" av Janet Evanovich - samma motivering.
"Frankenstein: or the Modern Prometheus" av Mary Wollstonecraft Shelley
"The Passage" av Justin Cronin - äntligen har de billiga pocketen kommit ut! Fick tyvärr inte den snygga upplagan med tjejen på framsidan, men det struntar jag i.
"Överenskommelser" av Simona Ahrnstedt
"Själens osaliga längtan" av Audrey Niffenegger.

Här med råder absolut köpstopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar