fredag 1 juli 2011

Twitter

Hm... Har fått min första "follower" på Twitter. En nikijohnson55 som visst ska vara manusförfattare för Supernatural? Hur troligt är det egentligen - då jag har gjort en tweet och dessutom skriver på svenska. Kul för henne att följa mig liksom. Något säger mig att denna niki kanske inte har helt rent mjöl i påsen.

(Kan detta möjligtvis bero på att de två första som jag började följa på Twitter, efter Helena Dahlgren, var Misha Collins och Jared Padalecki?)

Update: Hahahahaha, enligt henne så kommer Castiel att dö i nästa säsong. Fast då hon även har sagt att INGEN i Supernatural-casten en Twitter, så ska man inte tro på det. Synd att Misha Collins bara driver välgörenhet väldigt publikt genom sin Twitter. Synd. O

Update II: Jag måste säga att jag älskar Twitter. Har precis hittat Alyson (Hannigan) Denisof!

3 kommentarer:

  1. Vad heter du på twitter då? :)

    SvaraRadera
  2. Saraaandersson (med 3 a:n). Jag är dock inte så teknisk så jag inte ännu hur man länkar :D Eller taggar saker...

    SvaraRadera
  3. Om du är ute efter folk som är Buffy/Joss Whedon-relaterade så finns det ett helt gäng på Twitter. Inte the man himself dock, eller Sarah Michelle Gellar.

    /Jakob

    SvaraRadera