onsdag 1 juni 2011

Och prisets för mest olägliga feber går till...

Två dagar innan tentan och jag vaknar upp mitt i natten med frossa och närmre 39grader i kroppstemperatur. Nu så har jag panik: tänk om jag inte kommer att orka skriva tentan? tänk om jag inte hinner repetera det där sista (dock så har jag ju redan repeterat allt ett varv, så det kanske hjälper)? och tänk om jag inte klarar av att vara med på tentafesten, som trots allt är sista chansen att träffa alla innan sommaren?

Tips: jag hittade den här hemsidan där de har något som heter Slayer Radio - och där man kan hitta all musik som spelas i Buffy och Angel, både den instrumentala och alla andra låtar. Så just nu så sitter jag och lyssnar på den episka The Final Fight och försöker kurera mig tillräckligt för att läsa om cytoskelettet en gång till.

Och hallå! Det är ny månad nu, men jag kan fortfarande inte fått mer tid på spotify och jag kan fortfarande inte lyssna på mina favoritlåtar.Humpf. Kanske dags att ta tag i Spotify Unlimited.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar