måndag 8 november 2010

Öppet brev till min hemliga bokvän

Tack, tack, tack så mycket min hemliga bokvän. Jag vet inte vem du är, men jag tror att jag älskar dig. Det visade sig att du är riktigt bra på att tackla utmaningar och du behöver inte vara besviken. Jag är överlycklig både över godiset och boken. Du lyckades välja just den bok som jag för tillfället vill läsa mest av allt - och faktiskt har skrivit ett långt opublicerat blogginlägg om. Tack så mycket för "Wolf Hall"!

Jag tackar även så mycket för godiset. Jag har börjat få ont i halsen, så de svartvinbärssmakande Fisherman's Friends kommer att komma väl till hands - och chokladen! Det är sällan jag får tag i riktigt god sockerfri choklad då det finns få ställen här uppe i landet som säljer den. Jag har faktiskt aldrig sett sådana där jordgubbsfyllda chokladbitar förut, så det kommer att bli en ny smakupplevelse för mig.

Och tack så mycket för de fina reflexen och ljusen! Det är nästan som att du har övervakat mitt liv på sista tiden, då jag är i stort behov av en ny reflex.

Än en gång, tack!

(Bild kommer att infogas här när jag hittar digitalkameran)

Nu så får jag nästan lite prestationsångest. För mitt paket vär inte ens i närheten av dettas underbarhetsgrad.

4 kommentarer:

  1. Det låter som ett mycket fint paket. Och det ska bli väldigt spännande att se vad du tycker om "Wolf Hall". :)

    SvaraRadera
  2. Om jag bara vågar öppna boken. Jag har suttit med den framför mig nu i en halvtimme, men jag har så astronomiska förväntningar att jag är rädd för att börja läsa boken :)

    SvaraRadera
  3. Hej Sara, jag känner att jag kan avslöja mig nu :) Tack för det fina inlägget du gav mig. Jag blev så glad att du uppskattade paketet och att jag hade lyckats :)
    Jag hoppas boken är så bra som dina förväntningar är och att godiset är gott.
    (Ledsen för att jag skriver några dagar sent men jag har varit iväg ett par dagar).
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Karro! Ditt paket var en riktig fullträff.

    SvaraRadera