måndag 1 november 2010

Mumford & Sons

 Jag har tagit och snöat in på engelska folkrockbandet Mumford & Sons, till den grad att de har tagit sig in på min Spotifytoplist över mest spelade band redan efter några dagar. (Sedan kan man ju diskutera hur bra den där topplistefunktionen är då Billy Idol finns med och jag typ har lyssnat på White Wedding två gånger någonsin på Spotify). Mumford & Sons musik är perfekt för mig och jag fattar inte hur jag inte har upptäckt dem tidigare. 

Jag bjuder på några låtar, enjoy! (Alla utom You Liar hittas även på Spotify, här)

Timshel



The Cave


You Liar



I Gave You All

2 kommentarer:

  1. Åh, tack för tipset! Lyssnade på dem hela dagen igår (och även nu under hela morgonen)! De är jättebra, riktigt härliga. Man myser när man lyssnar på dem! :) Tack!

    SvaraRadera
  2. Ja! De är riktigt mysiga och lättlyssnade. Älskar lättlyssnad musik. Det är sådan musik som man typ aldrig blir less på :)
    (Sedan älskar jag gitarrer, ju mer akustiskt det låter desto bättre)

    SvaraRadera