lördag 30 oktober 2010

Halloween-tv (samt en vädjan om hjälp)

Jag har firat Halloween hemma i min säng, framför TV:n, med världens bästa Buffy som sällskap. Vad passar bättre under dessa dagar än att se igenom alla Halloween-avsnitt av mina favorittv-serier? Ikväll så har jag sett "Halloween" (S02E06), "Fear Itself" (S0403) och "All the Way" (S06E06).
Imorgon så blir det dags för Supernatural och "It's the Great Pumpkin, Sam Winchester" (S04E07) samt lite fler avsnitt om jag bara kommer på några.

Någon som har ett tips på Halloween-avsnitt i följande serier: Veronica Mars, Gilmore Girls, Angel eller O.C? Jag känner mig som en dålig nörd då jag inte kommer på några. Kommer bara ihåg att Aaron Echolls får en hotfull pumpa i "An Echolls Family Christmas", men i det avsnittet är det ju ändå jul...

(När vi ändå är igång: Kan någon hjälpa mig att hitta alla julavsnitt? Buffy har ju "Amends", Supernatural har "A Very Supernatural Christmas" och Veronica Mars har som sagt "An Echolls Family Christmas", men utöver det? Jag vet att det finns flera julavsnitt i Gilmore Girls, men jag behöver hjälp att hitta dem...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar