tisdag 19 oktober 2010

Ooops.

Förlåt mig fader, jag har syndat.
Jag bara råkades logga in på mammas Adlibris-konto och bara råkades kolla vilka böcker från min önskelista som jag kommer att få i födelsedagspresent. Dock så ångrade jag mig i samma sekund som jag öppnade länken och blundade, så jag har inte sett alla böcker. Däremot så vet jag att paketet kostade 525 kronor och att jag tror att jag kommer att bli väldigt nöjd då jag såg en viss titel på listan.

För att lugna mina Buffy-cravings så har jag suttit i en 30-40 minuter och kollat på Buffy-klipp på Youtube då jag inte "hade tid" att se ett avsnitt, men lika gärna kunde ha hunnit det då klippkollningen tog lika lång tid som ett avsnitt. Det här var guldkornet av alla fanvideos jag tittade på. Nu vill jag så gärna, så gärna se på Buffys High School år!

Hoppa över de 40 första sekunderna, är typ bara intro. Har förövrigt upptäckt att det finns hemskt många dåliga fanvideos på youtube.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar