lördag 16 oktober 2010

Enda bra reklamen någonsin

Sitter och ser eftersnacket från gårkvällens Idol på TV4 Play när det plötsligt blir reklampaus. Åh, vad jobbigt, tänker jag och blippar framåt i klippet och hamnar i något som jag först tror är en reklam för en skräckfilm. En tjej med kort hår kryper omkring på golvet, en man hukar sig över henne och säger "she is contained" ... klippt till hur han stirrar in i något som ser ut som en pistolpipa och man hör en tjej säga "contain this!". Vänta, det här känner jag igen.
Såklart! Det är ju reklam för TV 400s rerun av Buffy!
Och helt plötsligt sitter jag på jobbet med grava Buffy-cravings. Jag tror att jag får ta och se ett avsnitt när jag kommer hem.

Det är alltså tisdagar 20.00 man ska kolla på TV om man inte redan äger DVD-boxarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar