måndag 16 maj 2011

Ett litet grönt paket

Idag när jag kom hem så låg det ett blött, grönt kuvert i min brevlåda. Som tur var så hade det fina paket som min bokvän skickat inte tagit skada och jag kunde snabbt packa upp:
Ett jättefint kort med ett personligt brev
En tvål med lavenderdoft
En ask med sockerfria sugtabletter
och "A Heartbreaking Work of Staggering Genius" av Dave Eggers, en bok som jag inte hört talas om, men efter en snabb googling kommer att se fram emot att läsa i sommar.

Tack så mycket, bokvännen! (Som jag nu vet är Anna på Anna Fair and True).

2 kommentarer:

  1. Vad bra att det kom fram och vilken tur att det inte blev förstört! Kul att du gillade boken! Jag skulle skicka praliner men de sockerfria var tyvärr slut :(

    SvaraRadera
  2. Sugtabletterna duger så bra! De var jättegoda och perfekt sommargodis :)

    SvaraRadera