fredag 20 maj 2011

När Adlibris har kampanj...

När Adlibris hade 2 engelska pocket för 69 kr-kampanj så kunde jag inte låta bli. Trots att det inte fanns med några böcker som jag har haft ögonen på eller ens känt mig sugen att köpa tidigare, så var jag tvungen - för en del intressanta fanns det dock.

Införskaffade Draculasequelen "Dracula: The Un-Dead" av Dacre Stoker, en bok som jag tror kan vara lite utav en flopp och ett försök att få fram lite mer pengar av sin kände släkting. (Om man är någons great-grand nephew, vad är man då?). Till den så valde jag "The Lace Reader" av Brunoria Barry, en bok jag aldrig hört talas om, men som jag tror kan vara något för mig då de jämför den med "Den trettonde historien" av Diane Setterfield. Och så såklart, "Dead in the Family" av Charlaine Harris. Jag har verkligen fastnat för Sookie-böckerna och har precis läst ut den åttonde boken. Recension kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar