onsdag 4 maj 2011

Make it work!

Vad gör jag nu för tiden? Jo - pluggar, labbar och ser på youtubeklipp med Tim Gunn och önskar att TV3 kunde sända ännu en repris på Project Runway från början.



Just ja, jag har äntligen börjat se på Dark Angel på allvar nu och har kommit fem avsnitt in i serien. Tänkte att jag skulle ge en snabb kommentar om vad jag tycker så här långt:

Jag har äntligen börjat komma över mitt ... hat är ett starkt ord, men inte så positiva känslor för Jessica Alba och gillar att Max äntligen har börjat bete sig mer som en människa och mindre som en cool tjej som försöker att vara flirtig och förförisk på det där avvisande, "coola" sättet. Eller så har jag bara vant mig vid seriens språk.

Logan Cale (Michael Weatherly) är ögongodis på hög nivå - fast jag stör mig på att ingen fattar att han är Eyes Only, eftersom hur svårt kan det vara? Det är typ Clark Kent-nivå på det hela, direkt han tar på sig glasögonen så fattar ingen i hans närhet att det är hans ögon som syns överallt.
Han får snart lite konkurrens in the running towards becoming "Seriens hunk" då Jensen Ackles gör entré om 11 avsnitt! Iiiiih! Är det  normalt att börja fangirla redan innan hans karaktär har kommit in?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar