söndag 27 mars 2011

Oskyldigt försök att fylla på bokhyllan

K-L på Det förskräckliga familjelivets härligheter har just nu en tävling där ett exemplar av Ildefonso Falcones nya roman "Fatimas hand" kommer att lottas ut - och självklart så måste jag ju delta. 

Om man är en fattig student med smak för fulla bokhyllor så måste man passa på när det finns sådana här fina chanser att få en bok utan kostnad. Jag har inte läst någonting av Ildefonso Falcones, bara läst om honom och jag tror att det här kan bli jättebra. 1500-talets Spanien kan väl aldrig slå fel?

Det är öppet för anmälan t.o.m midnatt, om någon annan är intresserad av att delta. 
Själv håller jag tummarna. 

1 kommentar:

  1. Jag har också väldigt svårt för det. På något sätt är det precis som om författaren vill tvinga på en en bild av hur huvudpersonen ser ut. Och så vill de att huvudpersonen ska se ut som de själv. Larvigt på något sätt!
    Skulle de inte finnas på rean kan du ju alltid köpa dem i pocket =)

    SvaraRadera