lördag 11 december 2010

Vinster

Såg precis att jag har vunnit en bok i Bokhoras julkalender. Lyckos mig!
Det här är andra gången på en månad som jag har vunnit en bok från Bokhora. För en månad sedan så vann jag ett exemplar av "Konsten att tala med en änkling" av Jonathan Tropper, en bok som jag gav min mamma i födelsedagspresent då jag tror att hon kommer att älska den (ja, jag gav min mamma en present jag inte betalat någonting för, men det är ju tanken som räknas och det skulle ju bara vara dumt om jag köpte samma bok som jag precis vunnit), och nu så har jag vunnit "Mycket mer än så" av Sarah Dressen, en ungdomsboksförfattare som jag har tänkt läsa men inte kommit mig för att köpa, då övernaturliga ungdomsböcker tenderar att skuffa undan de icke-övernaturliga ungdomsböckerna.

Det var bara synd att jag missade dagens utlottning. Jag som har tänkt köpa "Överenskommelser" när den kommer på pocket skulle gärna ha velat vinna den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar